Dodatkowe opcje:
350BHP upgrade – Decat Pipe / ECU Reflash
Dyferencjał z blokadą “LSD”
Sportowy tłumik wydechu
Polerowany tłumik wydechu
Polerowanie całego układu wydechowego
Lekkie koło zamachowe
Regulowana kontrola trakcji z Launch Control
Trzystopniowa regulacja stopnia doładowania
6-stopniowa skrzynia sekwencyjna z łopatkami
BAFFLED ENGINE OIL SUMP
Sportowa chłodnica
Sportowy intercooler
4 tłoczkowe zaciski AP Racing i tarcze 290mm przód+tył
4 tłoczkowe zaciski AP Racing i torowe tarcze 290mm przód+tył
Czarne linki hamulcowe ze złączkami ze stali nierdzewnej
Pakiet hamulców sportowych przód+tył
Regulacja balansu hamulcy w kokpicie
Złączki ze stali nierdzewnej na przewodach hamulcowych i lince sprzęgła
Amortyzatory Bilstein z jednokierunkową regulacją – drogowe
Amortyzatory Bilstein z jednokierunkową regulacją – torowe
Amortyzatory Bilstein MDS z dwukierunkową regulacją – drogowe
Amortyzatory Bilstein MDS z dwukierunkową regulacją – torowe
Ohlins TTX
Aerodynamiczne wahacze i drążki z możliwością regulacji pochylenia koła CrMo
Dźwignie zawieszenia z łożyskami igiełkowymi
Końcówki drążków specyfikacja torowa
Dystans kierownicy – 10mm, 25mm, 50mm lub 100mm
Mechanizm szybkiego zdejmowania kierownicy
Wyczynowa szybka przekładnia kierownicza
Gaśnica – na ulice/tor
Główny wyłącznik prądu
Licznik czasu okrążen – Laptimer
Przykręcony pałąk bezpieczeństwa na użytek drogow/torowy
System gaśniczy – zastosowanie wyścigowe
Zaczep holowniczy przód – użytek uliczny/trackday
Standardowe pasy 2″
Pasy 2″ z regulacją piersiową
3″ Pasy
3″ Pasy z regulacją piersiową
2″ nakładki
Pas kroczowy 3″
Komplet kół z oponami (homologacja drogowa)
Komplet kutych felg z oponami (homologacja drogowa)
Komplet kutych felg z oponami semi-slick (homologacja drogowa)
Komplet kół z oponami semi-slick (homologacja drogowa)
Komplet felg z włókna węglowego z oponami (homologacja drogowa)
Komplet felg z włókna węglowego z oponami semi-slick (homologacja drogowa)
Zestaw naprawczy do koła
Szybki „aero”
Elementy montażowe ze stali nierdzewnej
Fotele z włókna węglowego B4/B6
Kamera cofania
Podnożek pasażera i podpórka pod lewą stopę
Rama przystosowania do zmiany strony kierownicy (uchwyty dla LHD i RHD)
Nawigacja GPS TomTom Rider550
Komplet śrub z tytanu (mocowanie paneli, kierownicy, tunelu)
12V Gniazdo zapalniczki + gniazdo USB
Swiatło stopu „wysokie’
Zamykany wlew paliwa
Zestaw lusterek frezowany z aluminium
Przedni spojler z włókna węglowego
Tylny spojler z włókna węglowego
Błotniki z włókna węglowego
Obudowy lamp z włókna węglowego
Deska rozdzielcza z włókna węglowego
Elementy nadwozia z włókna węglowego (airbox, maska)
„Tail-tidy” – mocowanie tablicy i centralna lampa przeciwmgłowa CARBON
Koła w kolorze czarnym
Koła w kolorze gunmetal
Inny kolor kół
Rama malowana proszkowo w kolorze srebrnym/gunmetal/czarny połysk/tytanowym
Inne kolor ramy
Malowanie nadwozia – kolor indywidualny
Wszystkie samochody Ariel są dostępne z kierownicą z lewej strony. Ich rejestracja na rynku polskim odbywa się poprzez przerejestrowanie pojazdów dopuszczonych do ruchu w Wielkiej Brytanii. Wszystkie formalności są dokonywane przez importera tak aby jak najbardziej uprościć całą procedurę. Pojazd otrzymuje polskie tablice i jest oficjalnie dopuszczony do ruchu.
Mocowanie tablicy rejestracyjnej
IVA Test
Rejestracja PL (więcej informacji mailowo lub telefonicznie)