Dodatkowe opcje:

350BHP upgrade – Decat Pipe / ECU Reflash

Dyferencjał z blokadą “LSD”

Sportowy tłumik wydechu

Polerowany tłumik wydechu

Polerowanie całego układu wydechowego

Lekkie koło zamachowe

Regulowana kontrola trakcji z Launch Control

Trzystopniowa regulacja stopnia doładowania

6-stopniowa skrzynia sekwencyjna z łopatkami

BAFFLED ENGINE OIL SUMP

Sportowa chłodnica

Sportowy intercooler

4 tłoczkowe zaciski AP Racing i tarcze 290mm przód+tył

4 tłoczkowe zaciski AP Racing i torowe tarcze 290mm przód+tył

Czarne linki hamulcowe ze złączkami ze stali nierdzewnej

Pakiet hamulców sportowych przód+tył

Regulacja balansu hamulcy w kokpicie

Złączki ze stali nierdzewnej na przewodach hamulcowych i lince sprzęgła

Amortyzatory Bilstein z jednokierunkową regulacją – drogowe

Amortyzatory Bilstein z jednokierunkową regulacją – torowe

Amortyzatory Bilstein MDS z dwukierunkową regulacją – drogowe

Amortyzatory Bilstein MDS z dwukierunkową regulacją – torowe

Ohlins TTX

Aerodynamiczne wahacze i drążki z możliwością regulacji pochylenia koła CrMo

Dźwignie zawieszenia z łożyskami igiełkowymi

Końcówki drążków specyfikacja torowa

Dystans kierownicy – 10mm, 25mm, 50mm lub 100mm

Mechanizm szybkiego zdejmowania kierownicy

Wyczynowa szybka przekładnia kierownicza

Gaśnica – na ulice/tor

Główny wyłącznik prądu

Licznik czasu okrążen – Laptimer

Przykręcony pałąk bezpieczeństwa na użytek drogow/torowy

System gaśniczy – zastosowanie wyścigowe

Zaczep holowniczy przód – użytek uliczny/trackday

Standardowe pasy 2″

Pasy 2″ z regulacją piersiową

3″ Pasy

3″ Pasy z regulacją piersiową

2″ nakładki

Pas kroczowy 3″

Komplet kół z oponami (homologacja drogowa)

Komplet kutych felg z oponami (homologacja drogowa)

Komplet kutych felg z oponami semi-slick (homologacja drogowa)

Komplet kół z oponami semi-slick (homologacja drogowa)

Komplet felg z włókna węglowego z oponami (homologacja drogowa)

Komplet felg z włókna węglowego z oponami semi-slick (homologacja drogowa)

Zestaw naprawczy do koła

Szybki „aero”

Elementy montażowe ze stali nierdzewnej

Fotele z włókna węglowego B4/B6

Kamera cofania

Podnożek pasażera i podpórka pod lewą stopę

Rama przystosowania do zmiany strony kierownicy (uchwyty dla LHD i RHD)

Nawigacja GPS TomTom Rider550

Komplet śrub z tytanu (mocowanie paneli, kierownicy, tunelu)

12V Gniazdo zapalniczki + gniazdo USB

Swiatło stopu „wysokie’

Zamykany wlew paliwa

Zestaw lusterek frezowany z aluminium

Przedni spojler z włókna węglowego

Tylny spojler z włókna węglowego

Błotniki z włókna węglowego

Obudowy lamp z włókna węglowego

Deska rozdzielcza z włókna węglowego

Elementy nadwozia z włókna węglowego (airbox, maska)

„Tail-tidy” – mocowanie tablicy i centralna lampa przeciwmgłowa CARBON

Koła w kolorze czarnym

Koła w kolorze gunmetal

Inny kolor kół

Rama malowana proszkowo w kolorze srebrnym/gunmetal/czarny połysk/tytanowym

Inne kolor ramy

Malowanie nadwozia – kolor indywidualny
Wszystkie samochody Ariel są dostępne z kierownicą z lewej strony. Ich rejestracja na rynku polskim odbywa się poprzez przerejestrowanie pojazdów dopuszczonych do ruchu w Wielkiej Brytanii. Wszystkie formalności są dokonywane przez importera tak aby jak najbardziej uprościć całą procedurę. Pojazd otrzymuje polskie tablice i jest oficjalnie dopuszczony do ruchu.

Mocowanie tablicy rejestracyjnej

IVA Test

Rejestracja PL (więcej informacji mailowo lub telefonicznie)