Dodatkowe opcje:
Kompresor dla silnika K24 (wymaga wzmocnionego sprzęgła i chłodnicy oleju)
Krótkie przełożenie przekładni głównej
Wzmocnione sprzęgło z kołem zamachowym od K20
Chłodnica oleju (pełen układ)
Aluminiowa chłodnica
Bypass katalizatora
Nierdzewna osłona wydechu
Czarna osłona wydechu
Polerowany kolektor wydechowy i tłumik
Końcówki i mocowania wężyków hamulcowych i sprzęgła z stali nierdzewnej
SPORT pakiet hamulcy przednich
SPORT pakiet hamulcy tylnych
ALCON cztertłoczkowe zaciski/290mm tarcze przód
ALCON cztertłoczkowe zaciski/290mm tarcze tył
Mechaniczny hamulec postojowy dla systemu ALCON
Hydrauliczny hamulec ręczny
Regulacja siły hamowania z kokpitu
Bilstein amortyzatory z zewnętrznym zbiornikiem, dwustronne z dwuczęściową sprężyną
FOX multi-regulowane amortyzatory z odbojnikiem z dwuczęściową sprężyną – OFF road regulacja
Ohlins multi-regulowane amortyzatory z odbojnikiem z dwuczęściową sprężyną
Sportowe wzmocnione zawieszenie z wzmocnieniem z tyłu
System szybkiego zdejmowania kierownicy
Mocowanie paneli bocznych
Panele boczne
FIA wyłącznik prądu
Gaśnica
Gaśnica układ gaśniczy do sportu
GPS – przesył danych dotyczących m. in. Przyspieszeń, pracy silnika itp.
FIA światła LED
FIA 3″ pasy bezpieczeństwa (obie strony)
Pas kroczowy dla pasów 3″(obie strony)
15″ koła – „SZOSA” dla 90% szosa/10% teren
15″ koła – „All terrain SPORT” dla 50% szosa/50% teren
15″ koła – „BŁOTO” dla 10% szosa/90% teren
Wzmocnione obręcze rajdowe dla w/w opon
18″ koła z oponami szosowymi
18″ koła AD08R z oponami SPORT
Mocowanie koła zapasowego
Śruby i mocowania ze stali nierdzewnej
Pełna szyba przednia z wycieraczką i spryskiwaczami
Owiewki – para
Pełna ogrzewana szyba przednia z wycieraczką i spryskiwaczami
Podniesione światło STOP
Kubełkowe siedzenia – standard
Kubełkowe siedzenia – CARBON
zamykany wlew paliwa
12V gniazdo
Bluetooth intercom
TomTom GPS
Tracker (pod ubezpieczenie)
Podpórka pod nogi pasażera + pod pedał sprzęgła
3″ nakładki na pasy bezpieczeństwa
2″ nakładki na pasy bezpieczeństwa
Podwozie przystosowane do ruchu po lewej i prawej stronie
Ładowarka postojowa
Osłony boczne (drzwiczki) z materiału
Wyciągarka z hakiem wraz z osłoną chłodnicy
Tylny zderzak z zintegrowanymi hakami holowniczymi
WARN wyciągarka przednia (tylko przód)
Osłona przedniego zawieszenia i ramy
Osłona węży chłodnicy pomiędzy komorą silnika a ramą
Osłona miski olejowej
Drążek na światła wraz z 4 lampami dziennymi i długodystansowym
„Antena” LED
Panel liczników CARBON
Czarne panele aluminiowe szczotkowane (zbiornik paliwa, ściana grodziowa itp..)
Kolor kół – indywidualny
Kolor ramy – indywidualny
Wszystkie samochody Ariel są dostępne z kierownicą z lewej strony. Ich rejestracja na rynku polskim odbywa się poprzez przerejestrowanie pojazdów dopuszczonych do ruchu w Wielkiej Brytanii. Wszystkie formalności są dokonywane przez importera tak aby jak najbardziej uprościć całą procedurę. Pojazd otrzymuje polskie tablice i jest oficjalnie dopuszczony do ruchu.
IVA Test
Rejestracja UK (więcej informacji mailowo lub telefonicznie)
Pakiet drogowy (światła, osłony, zabezpieczenia do użytku drogowego)